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  1. 紀要
  2. 環太平洋大学研究紀要
  3. 第11号 (2017)

Retail Branding for Foreign Company Competing in the Fashion Industry ― A comparative study on house branding in Chinese market ―

https://doi.org/10.24767/00000546
https://doi.org/10.24767/00000546
4d2ae1d6-2244-459f-809c-ad9dcb0fe1b1
名前 / ファイル ライセンス アクション
IPU_11_34.pdf IPU_11_34.pdf (1.7 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2017-03-30
タイトル
タイトル Retail Branding for Foreign Company Competing in the Fashion Industry ― A comparative study on house branding in Chinese market ―
言語 en
タイトル
タイトル Retail Branding for Foreign Company Competing in the Fashion Industry ― A comparative study on house branding in Chinese market ―
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 international expansion
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 retail operation
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 fashion retail
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 house brand
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.24767/00000546
ID登録タイプ JaLC
著者 苗, 苗

× 苗, 苗

ja 苗, 苗

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MIAO, Miao

× MIAO, Miao

en MIAO, Miao

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抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Since China’s entry into WTO, more and more multinational enterprises have been entered Chinese market. Fashion industries, for instance, led by European and American apparel retailer, many Japanese companies have begun to pay attention to Chinese market. It is embodied in various formats of retailing outlets with international expansions. This research note, the first stage of research, focuses on the conceptual level which is discussing the purpose and direction of the research. The research intends to investigate an innovation of retail operations, which is called house branding, with two case studies of multinational fashion retailers in the current Shanghai apparel market. It indicates the characteristics of house branding, and the barriers of retailing in China for foreign companies. The findings clarify the developing process and innovation of house branding as a new retail outlet and an expansion strategy.
言語 en
書誌情報 ja : 環太平洋大学研究紀要
en : Bulletin of International Pacific University

巻 11, p. 263-266, 発行日 2017-03-30
出版者
出版者 環太平洋大学
言語 ja
出版者(英)
出版者 International Pacific University
言語 en
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1882-479X
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA1230704X
権利
言語 ja
権利情報 環太平洋大学
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 330
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 670
見出し
言語 ja
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Ver.1 2023-05-15 11:06:44.776919
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