ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要
  2. 環太平洋大学研究紀要
  3. 第7号 (2013)

指導と評価の一体化のための言葉の力の可視化と活用に関する研究

https://doi.org/10.24767/00000362
https://doi.org/10.24767/00000362
f297fcfb-16d8-4133-a9e3-f091f80fe899
名前 / ファイル ライセンス アクション
IPU_7_10.pdf IPU_7_10.pdf (8.1 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2013-03-15
タイトル
タイトル 指導と評価の一体化のための言葉の力の可視化と活用に関する研究
言語 ja
タイトル
タイトル Research on instruction, visualization of the power of the language for unification of evaluation and practical use
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 指導と評価の一体化
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 学力保障
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 年間指導計画
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 学びの一般化
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.24767/00000362
ID登録タイプ JaLC
著者 阿部, 秀高

× 阿部, 秀高

ja 阿部, 秀高

Search repository
ABE, Hidetaka

× ABE, Hidetaka

en ABE, Hidetaka

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Currently, among which is the development of solid academic plus if taken in the course of study, “evaluation” solid for its academic achievement has been closed up as educational issues. During such thing, actual classes, how evaluation activities specifically incorporated into teaching, is whether we will go the security of solid academic it is a big challenge. As one of the direction of solving this problem, referred to as “the integration of instruction and assessment” and the like. This is referred to as “positioned in the teaching learning activities as a deliberate planning of teacher evaluation activities”. Rather than by way of top-down leadership is like “Please ?”, it is intended to be guidance for children will encourage their own learning. That is, by the aim of “integration of instruction and assessment”, positioned in learning actively assessment activities, learning of children is something proactive, encouraging the acquisition of solid academic in children it is enabled.
言語 en
書誌情報 ja : 環太平洋大学研究紀要
en : Bulletin of International Pacific University

巻 7, p. 71-78, 発行日 2013-03-15
出版者
出版者 環太平洋大学
言語 ja
出版者(英)
出版者 International Pacific University
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1882-479X
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA1230704X
権利
言語 ja
権利情報 環太平洋大学
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 370
見出し
言語 ja
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 11:04:06.316205
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3